B2B

FAQ

Ogólne

Ivendo Calculator

1. Nowy - Zamówienie zostało właśnie utworzone, ale nie podjęto jeszcze żadnych działań. Jest to status początkowy. 2. W trakcie realizacji - Oznacza, że zamówienie jest obecnie realizowane. 3. Anulowane - Informuje, że zamówienie zostało przerwane lub odwołane. 4. Zakończone - Zamówienie zostało w pełni ukończone zgodnie z ustalonym planem i dostarczone. 5. Nie zamówiono - Oznacza, że zamówienie zostało jedynie wygenerowane, ale nie zapisano go jako "Oferta" lub "Nowe". 6. Oferta - Status wskazuje na zapisanie zamówienia jako propozycję (“wrzucone do ulubionych”). Umożliwia szybki wgląd i zakup w przyszłości, pod warunkiem, że ceny elementów zamówienia nie uległy zmianie.

Po wygenerowaniu zamówienia kliknij przycisk „Zamów” na ekranie podsumowania zamówienia. W oknie dialogowym, które się pojawi, wybierz opcję „Zapisz jako ofertę”. Aplikacja przekieruje Cię z powrotem na pulpit. W zakładce Zamówienia znajdziesz nowe zamówienie ze statusem „Oferta”.

Możesz zarządzać swoimi zamówieniami za pomocą wyszukiwarki, sortowania i/lub list rozwijanych, które umożliwiają filtrowanie zamówień według: - Statusu, - Rodzaju konstrukcji, - Typu konstrukcji. Wyszukiwarka pozwala na wyszukiwanie zamówień przy użyciu następujących informacji: - ID zamówienia z systemu IVENDO, - Twojego własnego numeru, przypisanego do zamówienia, - Danych adresata.

Szczegółową specyfikację konstrukcji znajdziesz: 1. Na naszej stronie internetowej, w dedykowanej sekcji "Oferta". 2. Na ekranie konfiguracji konstrukcji w nasze aplikacji IVENDO Calculator. 2.1 Żeby poznać szczegółową specyfikację konstrukcji kliknij przycisk „Dowiedz się więcej”. 2.2 Po kliknięciu przycisku wyświetli się okno dialogowe, w którym dostępne będą: - Karta katalogowa, - Instrukcja montażu, - Certyfikaty - Szczegółowa specyfikacja konstrukcji (jej elementy). - Odnośnik do strony internetowej

Język kalkulatora możesz zmienić: na ekranie logowania lub w zakładce „Mój profil”.

IVENDO Calculator to zaawansowany system do kompleksowego projektowania konstrukcji PV online. Oferuje szereg funkcji, takich jak: - Kompletacja konstrukcji PV online, - Możliwość zapisu wyceny na Twoim koncie IVENDO, - Automatyczne wyliczanie ilości potrzebnych materiałów wraz z wyceną i możliwością zamówienia, - Dostępność 24/7 z dowolnego urządzenia,

Konto w systemie IVENDO zakłada przydzielony do Twojej firmy opiekun. W celu rejestracji skontaktuj się z nami tutaj. Po założeniu konta i przypisanu go do Twojej firmy otrzymasz na podany adres e-mail: wiadomość z linkiem aktywacyjnym, wiadomość z linkiem umożliwiającą zmianę hasła. Uwaga, obie wiadomości są ważne tylko 24 godziny. Hasło możesz również zmienić w zakładce „Mój profil” po zweryfikowaniu adresu e-mail. Jeżeli nie masz przydzielonego opiekuna przejdź do tego wątku

Aby zarejestrować się w systemie IVENDO, Twój opiekun potrzebuje danych Twojej firmy, takich jak: Nazwa, NIP, Adres. Po dodaniu firmy do naszego systemu, opiekun przystąpi do tworzenia odnosnik do pytania z tworzeniem konta.

Rabaty są przypisane do Twojej firmy, z którą powiązane jest Twoje konto IVENDO. Aktualizacją rabatów zajmuje się Twój opiekun. Po zaktualizowaniu rabatów dla Twojej firmy, wszystkie konta przypisane do tej firmy automatycznie otrzymają nowe warunki rabatowe. Informacje o Twoich rabatach w systemie znajdziesz w zakładce „Mój profil”.

Informacje o Twoich rabatach w systemie znajdziesz w zakładce „Mój profil”.

Aktualizacją danych Twojej firmy zajmuje się Twój opiekun. W celu wprowadzenia zmian, skontaktuj się z nim i poproś o aktualizację danych Twojej firmy.

Dane swojego konta IVENDO możesz zaktualizować w zakładce „Mój profil”. Dane, które możesz zaktualizować to: imię, nazwisko, e-mail (login), numer telefonu, hasło

Lista Twoich opiekunów wraz z ich danymi kontaktowymi (numer telefonu, e-mail) jest dostępna na pulpicie lub w zakładce „Mój profil”.

Domyślnie adresem zamówienia jest adres przypisany do Twojej firmy, a odbiorcą jesteś Ty. Jeśli chcesz to zmienić: przejdź do ekranu podsumowania zamówienia, zaznacz pole wyboru (checkbox) „Inne dane odbiorcy?” i wypełnij formularz z danymi nowego adresata.

Tak, Twój opiekun może złożyć zamówienie w Twoim imieniu. Przy składaniu zamówienia opiekun korzysta z warunków rabatowych przypisanych do Twojej firmy, dzięki czemu proces przebiega tak, jakbyś to Ty składał zamówienie.

Niestety, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany jego adresata. Dlatego ważne jest, aby dokładnie i prawidłowo wypełnić formularz na ekranie podsumowania zamówienia przed jego zatwierdzeniem.

Jeśli zauważyłeś problem lub błąd w kalkulatorze, prosimy o przesłanie zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio na maila pomoc@ivendo.pl. Nasz zespół techniczny dokładnie przeanalizuje zgłoszenie i postara się rozwiązać problem w możliwie najkrótszym czasie.